Spørsmål og Svar
Bestilling og betaling:
Når ordre og betaling er gjennomført, vil du få en ordrebekreftelse og betalingsbekreftelse på epost. Denne eposten mottar du umiddelbart etter betaling er gjennomført.
Hvordan endrer jeg eller kansellerer min bestilling?
Etter du har gjennomført bestillingen kan du selv ikke endre eller kansellere ordren. Ta kontakt med kundeservice raskest mulig så hjelper vi deg. Er ordren allerede sendt kan du returnere varen når du har mottatt den. Det er gratis retur på alle varer. Din betaling behandles av Klarna, hvor du kan velge betalingsmåte. Det aksepteres Visa, Mastercard eller faktura med delbetaling. Botton Scandinavia as vil således ikke lagre dine betalingsopplysninger.
Hvor blir produktene sendt fra?
Alle produkter blir sendt fra vårt lager i Oslo.
Hvor lang tid tar det før jeg får produktene mine?
Vi behandler din bestilling samme dag som ordren er gjennomført, med unntak av Lørdag og Søndag. Varene blir sendt med Bring eller Posten, og transporttiden avhenger av hvor du bor. Leveringstid er 1-5 virkedager. Varen får du enten i postkassen din, eller den hentes på nærmeste postkontor.
Hva koster frakten?
Frakten koster i utgangspunktet kr. 99,- pr. forsendelse. Vi tilbyr gratis frakt på alle bestillinger over kr. 800,-
Hvordan returnerer jeg eller bytter en vare?
Vi har 30 dagers returrett på alle våre varer, og skulle du ønske å returnere en vare så gjør du som følgende:
-Send oss en epost og gi oss noen ord om hvorfor du ønsker å returnere varen
-Oppgi ditt ordrenr. og vi sender deg forhåndsbetalt returetikett på epost.
-Kontroller at varene oppfyller vilkårene for retur(se vilkår og betingelser), legg varene sammen med opprinnelig ordre(skriv ut). Benytt gjerne samme forpakning til returforsendelse, men teip godt igjen.
-Lever pakken på nærmeste postkontor og ta vare på kvitteringen for forsendelsen.
-Når vi har mottatt varen tilbake og produktet er i orginal stand, vil vi returnere pengene iløpet av noen få dager.
Reklamasjon:
Alle våre varer holder høy kvalitet, men skulle det oppstå mangel så tar vi ansvar for dette og hjelper deg med reklamasjon. Merk at slitasje eller bruk av produktet ikke gir grunnlag for reklamasjon.
-Ta kontakt med kundeservice og oppgi at du ønsker å reklamere på varen, oppgi samtidig ditt ordrenr. og skriv noen ord om hvorfor du reklamerer.
-Dersom reklamasjonen er godkjent, vil vi sende deg en returetikett på epost.
-Legg varene og ordrenr. i fraktpose(bruk gjerne den samme som du fikk varene i, men teip godt igjen). Sett på returetikett.
-Lever pakken eller posen på nærmeste postkontor.
-Vi vil behandle reklamasjonen så raskt som mulig når vi har mottatt forsendelsen.
Hvordan finner jeg riktig størrelse?
Se vår størrelsesguide, er du fortsatt i tvil så svarer vi deg raskt på epost!
Ingen Produkter